Kleofasowa Kleofasowa
259
BLOG

Ksiądz Międlar do prokuratora, marsz! Mam nadzieję, że dalej też

Kleofasowa Kleofasowa Polityka Obserwuj notkę 6

Posłanka Nowoczesnej Joanna Scheuring-Wielgus złożyła zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez księdza faszystę Jacka Międlara, który zachęca, aby uzyć brzytwy w stosunku do niej.

Ksiądz Międlar do prokuratora, marsz! Mam nadzieję, że dalej też

A komisarz unijną Elżbietę Bieńkowską chciałby Międlar ogolić. To oczywisty faszyzm w duchownej sukience, zakwita nam ks. Józef Tiso. Ciekawe, kto ma robić za tego z wąsikiem? Orban, Kaczyński? W takim kierunku zmierzamy.

Ksiądz Międlar do prokuratora, marsz! Mam nadzieję, że dalej też

Posłanka Nowoczesnej publikuje pozew na Twitterze: „Złożyłam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa z art. 255 kk – @Nowoczesna @Hejtstop.”

Ksiądz Międlar do prokuratora, marsz! Mam nadzieję, że dalej też

Ksiądz Międlar do prokuratora, marsz! Mam nadzieję, że dalej też

Powyższe powinno obligatoryjnie zrobić państwo polskie. Ale takiego nie mamy. Mamy jakąś pokraczność pisowską.

Kleofasowa
O mnie Kleofasowa

Wyrozumiała Polka.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka